Lietuvos vežėjams – daugiau leidimų vežti krovinius į Rusiją
2018-09-03 sumin.lt

Šiais ir ateinančiais metais Lietuvos kelių transporto vežėjai gaus papildomų Rusijos dvišalių leidimų bei leidimų vežti trečiųjų šalių krovinius. Tai sutarta rugpjūčio 29–30 d. Susisiekimo ministerijoje vykusiame Lietuvos ir Rusijos mišrios komisijos dėl tarptautinių vežimų posėdyje.
Abiejų šalių delegacijos sutarė, kad šiemet Lietuvos vežėjams bus papildomai skirta 7 tūkst. dvišalių leidimų su specialia žyma „leidžiamas trečiųjų šalių krovinių vežimas“ ir 1 tūkst. papildomų leidimų vežti trečiųjų šalių krovinius.
Delegacijos patvirtino ir preliminarias 2019 m. kvotas. Lietuvai numatyta 170 tūkst. dvišalių leidimų, iš jų 21 tūkst. su specialia žyma „leidžiamas trečiųjų šalių krovinių vežimas“ ir 12 tūkst. leidimų vežti trečiųjų šalių krovinius. Tiksli 2019 m. kvota bus nustatyta kitame komisijos posėdyje.
Rusija yra viena didžiausių Lietuvos transporto paslaugų eksporto rinkų, antra po Vokietijos. Statistikos duomenimis, 2018 m. pirmą ketvirtį Lietuvos vežėjai Rusijai suteikė transporto paslaugų už 158 mln. eurų, tai sudarė 13 proc. viso Lietuvos transporto paslaugų eksporto. Palyginti su atitinkamu 2017 m. laikotarpiu, transporto paslaugų eksportas į Rusiją išaugo 16 proc.
Aktualijos

Lietuviai jau pripranta prie asmeninių elektromobilių, tačiau mūsų šalies gatvėse išvysti elektrinį sunkvežimį – vis dar retenybė. Vis dėlto tokia padėtis greitai keisis – savo akis ir ausis prie itin tylaus ir visiškai netaršaus sunkvežimio pratins kauniečiai ir miesto svečiai. Čia veikianti logistikos bendrovė pirmoji Lietuvoje nusipirko elektrinį sunkvežimį „Scania“.
2025-04-18 64

„Linava“, reaguodama į narių nepasitenkinimą dėl Mobilumo paketo įvedimo padarytos žalos, organizuoja vežėjų kreipimąsi į Europos Sąjungos (ES) Teisingumo Teismą dėl Mobilumo paketo įvedimo padarytos žalos atlyginimo. Asociacija kviečia prisijungti visus vežėjus, kurie mano, jog patyrė žalą dėl neteisėtų institucijų veiksmų ir turi tai įrodančius dokumentus.
2025-04-17 103

Prancūzija ir Vokietija – labai svarbios rinkos Lietuvos vežėjams. Dirbant jose, gali atsitikti įvairūs dalykai. Vokietijoje labai griežti inspektoriai, o Prancūzijoje būna sunku gauti pinigus už atliktą darbą. Tokiose situacijose svarbu žinoti teisinius aspektus.
2025-04-16 54

Rugpjūčio 21 d. įsigalioja dar 2021 m. liepos 16 d. priimtas Europos Komisijos įgyvendinimo reglamentas, kuriuo iš dalies keičiamos nuostatos dėl išmaniųjų tachografų ir jų komponentų konstrukcijos, bandymo, įrengimo, naudojimo ir remonto reikalavimų. Visose naujose, pirmą kartą Europos Sąjungoje registruojamose krovininėse transporto priemonėse, sveriančiose daugiau kaip 3,5 t, ir autobusuose turės būti sumontuoti antrosios kartos išmanieji tachografai.
2025-04-16 4,039

Lietuvoje tik kiek daugiau nei pusė (54,1 proc.) visų automobilių techninę apžiūrą praeina iš pirmo karto. Likusiems vairuotojams tenka pašalinti trūkumus ir į techninės apžiūros stotį atvykti dar kartą. Vairuotojams skirtos programėlės „carOne“ kūrėjai, bendradarbiaudami su draudimo rinkos inovatoriais, pasiūlė, kaip sumažinti dėl to kylantį galvos skausmą automobilių savininkams ir siūlo unikalią paslaugą – techninės apžiūros draudimą.
2025-04-15 66
Jūsų komentaras
Jei norite parašyti komentarą, prašome prisijungti:
arba užsiregistruoti.